financira europska unija lenta
Internetski marketing i brendiranje

Kategorija: Digitalni program  

Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Pružatelj obrazovanja: Učilište Potencijal – ustanova za obrazovanje odraslih
E-mail kontakt: info@ucilistepotencijal.hr

  Lokacije odžavanja programa: Cret Bizovački

  Online: DA

Trajanje programa: 225 sati

Završetkom ovog programa stječete 9 HRROO (CSVET) bodova.  Što su HRROO bodovi?

Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €

Uvjeti upisa:

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
    (Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  • Status zaposlenosti: Zaposlen/a   Nezaposlen/a      Zašto je važno?

Program obrazovanja ima za cilj omogućiti polaznicima stjecanje znanja i vještina potrebnih za planiranje marketinške komunikacije putem digitalnih kanala. Polaznici će naučiti kako povećati vidljivost poslovanja i uspostaviti povezanost s korisnicima kroz digitalne kanale i upoznati se s važnošću sadržajnog marketinga za ciljanu publiku te influencer marketingom kao oblikom oglašavanja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji. 

Osim toga omogućit će polaznicima stjecanje znanja i vještina potrebnih za provođenje internetske marketinške kampanje. Polaznici će naučiti kako koristiti alate i tehnike digitalnog marketinga za kreiranje uspješne marketinške kampanje. Kroz modul, polaznici će moći odabrati odgovarajuće alate i tehnike za brendiranje i promociju u online okruženju i naučiti kako upravljati provedbom kampanje te samostalno izraditi marketinšku kampanju koristeći različite tehnike i alate digitalnog marketinga.

Kompetencije koje se programom stječu:

  1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
SAZNAJTE KOLIKO VAM ODGOVORA OVAJ PROGRAM

Otvorite Upitnik za samoprocjenu vještina i interesa za obrazovne programe i ocijenite svoje interese i kompetencije.

Kada završite ispunjavanje upitnika, dobit ćete popis obrazovnih programa unutar sustava vaučera koji bi Vam mogli odgovarati. Za svaki ponuđeni obrazovni program dobit ćete informaciju o tome koliko je sukladan Vašim interesima i vještinama, vidjet ćete s kojim je zanimanjem povezan i kojem sektoru svijeta rada pripada. Također, za opsežniji profesionalni savjet moći ćete vidjeti i povratnu informaciju o svojim interesima i vještinama.

Otvori Upitnik

Ostali programi iz vještine: Analizirati freelanceing platforme