financira europska unija lenta
Internetski marketing i brendiranje

Kategorija: Digitalni program  

Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Pružatelj obrazovanja: SVEUČILIŠTE VERN
E-mail kontakt: infoprogrami@vern.hr

  Lokacije odžavanja programa: Zagreb

  Online: DA

Trajanje programa: 225 sati

Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €

Uvjeti upisa:

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
    (Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  • Status zaposlenosti: Zaposlen/a   Nezaposlen/a      Zašto je važno?

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje program je od 225 sati namijenjen polaznicima zainteresiranima za osposobljavanja u obrazovnom sektoru Ekonomija, trgovina i poslovna administracija. Tijekom programa polaznici usvajaju znanja i vještine kroz klasični vođeni proces učenja (77 sati), učenjem temeljenim na radu (84 sati) i samostalnim aktivnostima (64 sata).

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

Program se sastoji od 2 modula: Marketinška komunikacija u online poslovanju i Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja.

Cilj modula Marketinška komunikacija u online poslovanju je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.

Cilj modula Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

SAZNAJTE KOLIKO VAM ODGOVORA OVAJ PROGRAM

Otvorite Upitnik za samoprocjenu vještina i interesa za obrazovne programe i ocijenite svoje interese i kompetencije.

Kada završite ispunjavanje upitnika, dobit ćete popis obrazovnih programa unutar sustava vaučera koji bi Vam mogli odgovarati. Za svaki ponuđeni obrazovni program dobit ćete informaciju o tome koliko je sukladan Vašim interesima i vještinama, vidjet ćete s kojim je zanimanjem povezan i kojem sektoru svijeta rada pripada. Također, za opsežniji profesionalni savjet moći ćete vidjeti i povratnu informaciju o svojim interesima i vještinama.

Otvori Upitnik

Ostali programi iz vještine: Analizirati freelanceing platforme

Niste pronašli program koji želite pohađati?

Pretražite druge sektore i vještine >
Logo Financira Europska unija - EU NextGen

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Logo Sufinancira Europska unija

Sufinancira Europska unija. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.