financira europska unija lenta
Internetski marketing i brendiranje

Kategorija: Digitalni program  

Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Pružatelj obrazovanja: SVEUČILIŠTE VERN
E-mail kontakt: infoprogrami@vern.hr

  Lokacije odžavanja programa: Zagreb

  Online: DA

Trajanje programa: 225 sati

Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €

Uvjeti upisa:

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
    (Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  • Status zaposlenosti: Zaposlen/a   Nezaposlen/a      Zašto je važno?

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije Internetski marketing i brendiranje program je od 225 sati namijenjen polaznicima zainteresiranima za osposobljavanja u obrazovnom sektoru Ekonomija, trgovina i poslovna administracija. Tijekom programa polaznici usvajaju znanja i vještine kroz klasični vođeni proces učenja (77 sati), učenjem temeljenim na radu (84 sati) i samostalnim aktivnostima (64 sata).

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.

Program se sastoji od 2 modula: Marketinška komunikacija u online poslovanju i Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja.

Cilj modula Marketinška komunikacija u online poslovanju je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.

Cilj modula Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

SAZNAJTE KOLIKO VAM ODGOVORA OVAJ PROGRAM

Otvorite Upitnik za samoprocjenu vještina i interesa za obrazovne programe i ocijenite svoje interese i kompetencije.

Kada završite ispunjavanje upitnika, dobit ćete popis obrazovnih programa unutar sustava vaučera koji bi Vam mogli odgovarati. Za svaki ponuđeni obrazovni program dobit ćete informaciju o tome koliko je sukladan Vašim interesima i vještinama, vidjet ćete s kojim je zanimanjem povezan i kojem sektoru svijeta rada pripada. Također, za opsežniji profesionalni savjet moći ćete vidjeti i povratnu informaciju o svojim interesima i vještinama.

Otvori Upitnik

Ostali programi iz vještine: Analizirati freelanceing platforme