Program je kategoriziran u vještinama:
financira europska unija lenta
Internetski marketing i brendiranje

Kategorija: Digitalni program  

Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Pružatelj obrazovanja: EDUNOVA - Ustanova za obrazovanje
E-mail kontakt: vauceri@edunova.hr

  Lokacije odžavanja programa: Osijek

  Online: DA

Trajanje programa: 225 sati

Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 544,83 €

Uvjeti upisa:

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
    (Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
  • Status zaposlenosti: Zaposlen/a   Nezaposlen/a      Zašto je važno?

ZAŠTO INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE?

Internet marketing obuhvaća sve aktivnosti kojima je cilj oglašavanje proizvoda i usluga putem digitalnih medija.

Zbog eksplozivnog rasta popularnosti i korištenja društvenih mreža proteklih godina, danas su upravo one jedan od najmoćnijih alata za promociju tvrtke i unaprjeđenje njenog poslovanja na internetu.

Kreiranje profila na brojnim i raznolikim društvenim mrežama, upravljanje istima (community management), te kreiranje pisanog i vizualnog sadržaja u svrhu branding-a, promocije proizvoda i usluga ili pak poboljšavanja pozicije same Web stranice, nalazi se u ovom obliku digitalnog marketinga i brendiranja.

KOMPETENCIJE KOJE STJEČETE PROGRAMOM

  1. razlikovati ćete specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi.
  3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
  5. pratiti učinak oglašavanja
  6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

DODATNE INFORMACIJE
Termini održavanja programa dostupni su u referadi ustanove ili pozivom na broj 0912255765.
Informacije o programu dostupne su na poveznici https://www.edunova.hr/vauceri-za-obrazovanje/internetski-marketing-i-brendiranje/

Ključni pojmovi

alati digitalnog marketinga, tehnike digitalnog marketinga, digitalna marketinška kampanja, SEO optimizacija, e-mail marketing, alati za provedbu, praćenje i analiza internetskih marketinških aktivnosti, brendiranje u online poslovanju, društvene mreže, mobilni marketing, internetska marketinška komunikacija, internetski marketinški kanali, sadržajni content-marketing, influencer-marketing, društveni mediji.

 

SAZNAJTE KOLIKO VAM ODGOVORA OVAJ PROGRAM

Otvorite Upitnik za samoprocjenu vještina i interesa za obrazovne programe i ocijenite svoje interese i kompetencije.

Kada završite ispunjavanje upitnika, dobit ćete popis obrazovnih programa unutar sustava vaučera koji bi Vam mogli odgovarati. Za svaki ponuđeni obrazovni program dobit ćete informaciju o tome koliko je sukladan Vašim interesima i vještinama, vidjet ćete s kojim je zanimanjem povezan i kojem sektoru svijeta rada pripada. Također, za opsežniji profesionalni savjet moći ćete vidjeti i povratnu informaciju o svojim interesima i vještinama.

Otvori Upitnik

Ostali programi iz vještine: Internet marketing i brendiranje

Ostali programi iz vještine: Javna nabava

Niste pronašli program koji želite pohađati?

Pretražite druge sektore i vještine >
Logo Financira Europska unija - EU NextGen

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Logo Sufinancira Europska unija

Sufinancira Europska unija. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.