Kategorija: Digitalni program
Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o strukovnom specijalističkom usavršavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije specijalist za digitalni marketing/specijalistica za digitalni marketing
Pružatelj obrazovanja: Pučko otvoreno učilište POUKA
E-mail kontakt: info@pouka.hr
Lokacije odžavanja programa: Karlovac
Online: NE
Trajanje programa: 300 sati
Završetkom ovog programa stječete 12 HRROO (CSVET) bodova.  Što su HRROO bodovi?
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 506,87 €
Uvjeti upisa:
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije specijalist za digitalni marketing/specijalistica za digitalni marketing provodi se redovitom nastavnom u trajanju od 300 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u stvarnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 25 sati, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 120 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 155 sati.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.
Kompetencije koje se programom stječu: |
1. primijeniti digitalne marketinške strategije u poslovanju 2. odabrati promotivne aktivnosti u provedbi odabrane digitalne marketinške strategije 3. koristiti različite kanale digitalnog marketinga u cilju povećanja vidljivosti u poslovanju 4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga 5. koristiti alate za izradu web dizajna i web sučelja 6. oblikovati web sjedište u cilju povećanja učinkovitosti poslovanja 7. izraditi responzivni i adaptivni dizajn primjenom zadanog vizualnog identiteta 8. identificirati tip, vrstu, svrhu web rješenja i ciljanu skupinu korisnika 9. koristiti društvene mreže ovisno o ciljnoj skupini korisnika u cilju povećanja vidljivosti u poslovanju 10. komunicirati sa suradnicima i poslovnim klijentima u online okruženju u cilju povećanja učinkovitosti poslovanja 11. prilagoditi korisničko sučelje ovisno o povratnim informacijama o korisničkom iskustvu 12. kreirati e-mail kampanju za jačanje digitalne komunikacije u poslovanju 13. oblikovati sadržaj prilagođen za objavu s obzirom na odabrani kanal digitalnog marketinga 14. analizirati uspjeh na različitim kanalima digitalnog marketinga u skladu s planiranim ciljevima |
Specifične kompetencije potrebne za upis programa:
Cjelovita kvalifikacija najmanje razine 4.2 sektora ekonomija i trgovina ili završen program obrazovanja iz područja internetskog marketinga
Otvorite Upitnik za samoprocjenu vještina i interesa za obrazovne programe i ocijenite svoje interese i kompetencije.
Kada završite ispunjavanje upitnika, dobit ćete popis obrazovnih programa unutar sustava vaučera koji bi Vam mogli odgovarati. Za svaki ponuđeni obrazovni program dobit ćete informaciju o tome koliko je sukladan Vašim interesima i vještinama, vidjet ćete s kojim je zanimanjem povezan i kojem sektoru svijeta rada pripada. Također, za opsežniji profesionalni savjet moći ćete vidjeti i povratnu informaciju o svojim interesima i vještinama.
Otvori Upitnik
Ostali programi iz vještine: Samostalno izraditi responzivni i adaptivni dizajn primjenom zadanog vizualnog identiteta
Ostali programi iz vještine: Prilagoditi korisničko sučelje, ovisno o povratnim informacijama o korisničkom iskustvu
Ostali programi iz vještine: Dizajnirati i izrađivati korisničko sučelje za nove aplikacije
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.
Sufinancira Europska unija. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.