Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/knjigovotkinja
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: € 767,27 (5.781,00 HRK)
Uvjeti upisa:
-
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
(Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/ knjigovotkinja provodi se redovitom nastavom u trajanju od 350 sati, uz mogućnost izvođenja teorijskog dijela programa putem online prijenosa u stvarnom vremenu putem aplikacija za virtualno učenje (vođeni proces učenja i poučavanja) a učenje temeljeno na radu isključivo uživo, u specijaliziranim učionicima i/ili kod poslodavaca (u knjigovodstvenim servisima) s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 85 sati, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 140 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 125 sati.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim ili stvarnim uvjetima uz korištenje knjigovodstvenog softvera.
Vještina/e koju polaznik usvaja programom
- provjeriti ispravnost zaprimljene dokumentacije (likvidatura) ovisno o sklopljenom ugovoru s klijentom
- provoditi popis imovine i obveza te usklađivanje dobivenih podataka sa stvarnim podacima
- voditi blagajnički izvještaj, odgovarati za točnost blagajne i knjižiti u financijskom računovodstvu
- obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
- zaprimiti i evidentirati ulazne račune u knjizi ulaznih računa
- izračunavati cijene zaliha
- izrađivati kalkulacije po nalogu
- obračunavati amortizaciju
- provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
- obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
- obračunavati i isplaćivati plaće i ostale naknade zaposlenicima
- ažurirati izvještaje u aplikacijama
- izrađivati podlogu za redovna izvješća ili izvješća po nalogu za unutarnje i vanjske korisnike te nadležne institucije
- komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
- poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera
SIU 5: Evidentiranje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine (razina 4)
SIU 6: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih potraživanja (razina 4)
SIU 7: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih obveza (razina 4)
SIU 8: Obračun PDV-a (razina 4)
SIU 9: Evidentiranje kratkotrajne materijalne imovine (razina 4)
SIU 10: Obračun plaća i naknada zaposlenicima (razina 4)
SIU 11: Evidentiranje robe u trgovini na veliko i malo (razina 4)
SIU 12: Evidentiranje dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine i
amortizacija (razina 4)
SIU 13: Računovodstveno praćenje kategorija koje utječu na financijski
rezultat (razina 4)
SIU 14: Otvaranje poslovnih knjiga i evidencija promjena u poslovanju
korištenjem aplikacijskog softvera (razina 4)
14 CSVET
SIU 1: Osnovni pojmovi računovodstva (1 CSVET)
SIU 2: Računovodstveni instrumenti (1 CSVET)
SIU 3: Popis imovine i obveza (1 CSVET)
SIU 4: Blagajničko poslovanje i platni promet (1 CSVET)
SIU 5: Evidentiranje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine (1 CSVET)
SIU 6: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih potraživanja (1 CSVET)
SIU 7: Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih obveza (1 CSVET)
SIU 8: Obračun PDV-a (1 CSVET)
SIU 9: Evidentiranje kratkotrajne materijalne imovine (1 CSVET)
SIU 10: Obračun plaća i naknada zaposlenicima (1 CSVET)
SIU 11: Evidentiranje robe u trgovini na veliko i malo (1 CSVET)
SIU 12: Evidentiranje dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine i
amortizacija (1 CSVET)
SIU 13: Računovodstveno praćenje kategorija koje utječu na financijski
rezultat (1 CSVET)
SIU 14: Otvaranje poslovnih knjiga i evidencija promjena u poslovanju
korištenjem aplikacijskog softvera (1 CSVET)
S obzirom na dinamiku iskorištavanja predviđenih sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. -2026., privremeno se obustavlja podnošenje i odobravanje zahtjeva za stjecanje digitalnih vještina za zaposlene osobe. Zahtjevi za dodjelu vaučera koji podneseni sa zaključno 12. veljače 2023. bit će obrađeni. Više >