Program je kategoriziran u vještinama:
Knjigovođa/Knjigovotkinja
Kategorija:
Digitalni program
Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/knjigovotkinja
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: € 767,27 (5.781,00 HRK)
Uvjeti upisa:
-
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
(Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
- Status zaposlenosti:
Zaposlen/a
Nezaposlen/a
Zašto je važno?
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa/ knjigovotkinja provodi se redovitom nastavom u trajanju od 350 sati, uz mogućnost izvođenja teorijskog dijela programa putem online prijenosa u stvarnom vremenu putem aplikacija za virtualno učenje (vođeni proces učenja i poučavanja) a učenje temeljeno na radu isključivo uživo, u specijaliziranim učionicima i/ili kod poslodavaca (u knjigovodstvenim servisima) s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 85 sati, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 140 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 125 sati.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim ili stvarnim uvjetima uz korištenje knjigovodstvenog softvera.
Vještina/e koju polaznik usvaja programom
Nakon završetka programa polaznik će moći:
1. provjeriti ispravnost zaprimljene dokumentacije (likvidatura) ovisno o sklopljenom ugovoru s klijentom
2. provoditi popis imovine i obveza te usklađivanje dobivenih podataka sa stvarnim podacima
3. voditi blagajnički izvještaj, odgovarati za točnost blagajne i knjižiti u financijskom računovodstvu
4. obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
5. zaprimiti i evidentirati ulazne račune u knjizi ulaznih računa
6. izračunavati cijene zaliha
7. izrađivati kalkulacije po nalogu
8. obračunavati amortizaciju
9. provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
10. obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
11. obračunavati i isplaćivati plaće i ostale naknade zaposlenicima
12. ažurirati izvještaje u aplikacijama
13. izrađivati podlogu za redovna izvješća ili izvješća po nalogu za unutarnje i vanjske korisnike te nadležne institucije
14. komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
15. poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera