Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima

Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije asistent za upravljanje projektima/asistentica za upravljanje projektima

Pružatelj obrazovanja: UČILIŠTE STUDIUM - ustanova
E-mail kontakt: studium@uciliste-studium.hr

  Lokacije odžavanja programa: Šibenik, Osijek, Vukovar, Vinkovci, Bjelovar

  Online: NE

Trajanje programa: 350 sati

Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: € 751,61 (5.663,00 HRK)

Uvjeti upisa:

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
    (Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)

Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima provodi se redovitom nastavnom u trajanju od 350 sati, putem online prijenosa u stvarnom vremenu koristeći aplikacije za virtualno učenje (vođeni proces učenja i poučavanja), a učenje temeljeno na radu isključivo uživo, u specijaliziranim učionicima i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 102 sata, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od 118 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 130 sati. Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa Vještina/e koju polaznik usvaja programom 1. sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju 2. planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog prijedloga u svom području/djelokrugu rada 3. odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih aktivnosti i rješavanju problema 4. osiguravati vidljivost projekta sukladno pravilima 5. sudjelovati u praćenju troškova i osiguravanju likvidnosti u svim fazama projekta 6. upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom 7. sudjelovati u izradi izvješća o postignutim mjerljivim ishodima projekta i ostvarenosti projektnih ciljeva 8. identificirati faze provedbe projekta, svrhu, cilj i mjerljive ishode projekta 9. sudjelovati u izradi projektnog prijedloga/projektne prijave za klijente (poduzetnike) 10. provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju u svojem području/djelokrugu rada

S obzirom na dinamiku iskorištavanja predviđenih sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. -2026., privremeno se obustavlja podnošenje i odobravanje zahtjeva za stjecanje digitalnih vještina za zaposlene osobe. Zahtjevi za dodjelu vaučera koji podneseni sa zaključno 12. veljače 2023. bit će obrađeni. Više >

Ostali programi iz vještine: Upravljanje projektima i javna nabava

Tržište rada na dohvat ruke.

Ne propustite priliku, prijavite se

Osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o tajnosti i zaštiti osobnih podataka.

Logo Financira Europska unija - EU NextGen

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.