Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije asistent za upravljanje projektima/asistentica za upravljanje projektima
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: € 751,61 (5.663,00 HRK)
Uvjeti upisa:
-
Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2
(Kvalifikacija stečena završetkom srednjoškolskog obrazovanja u trajanju od četiri ili više godina)
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima
Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije Asistent za
upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima provodi se
redovitom nastavnom u trajanju od 350 sati, putem online prijenosa u
stvarnom vremenu koristeći aplikacije za virtualno učenje (vođeni proces
učenja i poučavanja), a učenje temeljeno na radu isključivo uživo, u
specijaliziranim učionicima i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima
sklopljeni ugovor o suradnji.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja
u trajanju od 102 sata, dijelom učenjem temeljenim na radu u trajanju od
118 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika, u trajanju od 130
sati.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i
izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika
se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća
kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom
radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa
Vještina/e koju polaznik usvaja programom
1. sudjelovati u planiranju i provedbi projektnih aktivnosti u narednom periodu/izvještajnom razdoblju
2. planirati izradu potrebne dokumentacije vezanu uz projektne aktivnosti prema fazama projektnog
prijedloga u svom području/djelokrugu rada
3. odabirati načine komunikacije sa svim dionicima pri organizaciji rada, izvođenju poslovnih/projektnih
aktivnosti i rješavanju problema
4. osiguravati vidljivost projekta sukladno pravilima
5. sudjelovati u praćenju troškova i osiguravanju likvidnosti u svim fazama projekta
6. upravljati e-dokumentima u cilju pružanja administrativne podrške pri upravljanju projektom
7. sudjelovati u izradi izvješća o postignutim mjerljivim ishodima projekta i ostvarenosti projektnih ciljeva
8. identificirati faze provedbe projekta, svrhu, cilj i mjerljive ishode projekta
9. sudjelovati u izradi projektnog prijedloga/projektne prijave za klijente (poduzetnike)
10. provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju u svojem području/djelokrugu
rada