Naziv potvrde po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje djelomične kvalifikacije asistent za upravljanje projektima/asistentica za upravljanje projektima
Pružatelj obrazovanja: SVEUČILIŠTE VERN
E-mail kontakt: infoprogrami@vern.hr
Lokacije odžavanja programa: Zagreb, Zagrad
Online: DA
Trajanje programa: 350 sati
Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: € 751,61 (5.663,00 HRK)
Uvjeti upisa:
Program obrazovanja djelomične kvalifikacije Asistent za upravljanje projektima/Asistentica za upravljanje projektima provodi se redovitom nastavnom u trajanju od 350 sati je namijenjen polaznicima zainteresiranima za osposobljavanja u obrazovnom sektoru Ekonomija i trgovina. Tijekom programa polaznici usvajaju znanja i vještine kroz klasični vođeni proces učenja (102 sata), učenjem temeljenim na radu (118 sati) i samostalnim aktivnostima (130 sati).
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima.
Program se sastoji od 3 modula: Osnove EU fondova; Osnove projektnog upravljanja i Osnove javne nabave.
Cilj modula osnove EU fondova je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za sudjelovanje u pripremi projekta u skladu s natječajima za dodjelu sredstava za financiranje projekta. Polaznici će moći razlikovati vrste EU fondova i programa Europske unije te identificirati nadležne institucije u Republici Hrvatskoj u cilju pronalaženja optimalnih izvora financiranja projekta.
Cilj modula Osnove projektnog upravljanja je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za sudjelovanje u svim fazama projektnog ciklusa. Polaznici će moći izrađivati dokumentaciju u svim fazama projektnog ciklusa, odabirati načine komunikacija s dionicima projekta, izrađivati logičku matricu projekta i planirati marketinške aktivnosti u cilju vidljivosti projekta. Uz navedeno, polaznici će moći i izrađivati izvješća za sve faze projektnih aktivnosti .
Cilj modula Osnove javne nabave je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za sudjelovanje u svim fazama provedbe postupka javne nabave. Polaznici će moći razlikovati postupke javne nabave, poznavati slijed kreiranja dokumentacije u postupcima javne nabave te napraviti plan nabave. Uz navedeno, polaznici će moći raspoređivati i arhivirati dokumente proizašle iz postupka javne nabave.
S obzirom na dinamiku iskorištavanja predviđenih sredstava iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. -2026., privremeno se obustavlja podnošenje i odobravanje zahtjeva za stjecanje digitalnih vještina za zaposlene osobe. Zahtjevi za dodjelu vaučera koji podneseni sa zaključno 12. veljače 2023. bit će obrađeni. Više >
Ostali programi iz vještine: Upravljanje projektima i javna nabava
Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.