Trajanje programa: 225 sati | Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 4.105,00 HRK
Pružatelj obrazovanja: Pučko otvoreno učilište Šibenik
E-mail kontakt: (od pružatelja zatražite ponudu ako želite predati zahtjev za vaučer za ovaj program)
Lokacije održavanja programa: Šibenik
Detaljne informacije o programu (uvjeti upisa, ishodi programa, naziv potvrde po završetku) dostupni su u aplikaciji Moj vaučer kod predaje zahtjeva.
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.
Kompetencije koje se programom stječu:
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i / ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikacji
8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Ostali programi iz vještine: Izraditi prijedlog dizajna web projekta u suradnji s članovima projektnog tima
Visoko učilište Algebra (Zagreb i još 14 | Pokaži sve)
VIŠE O PROGRAMUPučko otvoreno učilište Petar Zrinski (Zagreb i još 1 | Pokaži sve)
VIŠE O PROGRAMUFinancira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.