Program
Internetski marketing i brendiranje

Trajanje programa: 225 sati | Maksimalni iznos vaučera za obrazovanje: 4.105,00 HRK

Pružatelj obrazovanja: Pučko otvoreno učilište Šibenik
E-mail kontakt: (od pružatelja zatražite ponudu ako želite predati zahtjev za vaučer za ovaj program)

  Lokacije održavanja programa: Šibenik

Detaljne informacije o programu (uvjeti upisa, ishodi programa, naziv potvrde po završetku) dostupni su u aplikaciji Moj vaučer kod predaje zahtjeva.

Opis programa

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu.

Kompetencije koje se programom stječu:
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti  pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i / ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikacji
8. voditi pregovore u  skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija

 
UX dizajner

  Visoko učilište Algebra (Zagreb i još 14 | Pokaži sve)

VIŠE O PROGRAMU  
 
Web programiranje

  Suvremeno učilište u Splitu (Online)

VIŠE O PROGRAMU  
 
Razvoj i dizajn web sučelja u Wordpressu

  Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski (Zagreb i još 1 | Pokaži sve)

VIŠE O PROGRAMU  

Tržište rada na dohvat ruke.

Ne propustite priliku, prijavite se

Osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o tajnosti i zaštiti osobnih podataka.

Logo Financira Europska unija - EU NextGen

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.